Veelgestelde vragen

Klantenpagina

Hoe krijg ik toegang tot mijn klantenruimte?

U kunt op elk moment naar uw klantenzone gaan om toegang te krijgen tot uw informatie, uw winkelmandje en uw lopende bestellingen. Om dit te doen, klikt u gewoon op het kleine pictogram bovenaan het menu, links van uw winkelmandje. U moet dan het e-mailadres invoeren waarmee u uw account hebt aangemaakt en het wachtwoord dat u hebt gekozen.

Waar is mijn bestelling?

U kunt uw bestelling op elk gewenst moment ophalen door in te loggen op uw account met uw e-mailadres en wachtwoord.

Klik in het gedeelte "Bestellingen" op de bestelling die je wilt retourneren en klik op "Retourformulier downloaden". Dit verschijnt in PDF-formaat in je recente downloads op je computer. Druk het af en vul het in volgens de instructies op het formulier.

Hoe worden mijn persoonlijke gegevens beheerd?

Champgrand voldoet aan het gegevensbeschermingsbeleid. De gegevens die op uw account worden geregistreerd, worden alleen gebruikt wanneer u een bestelling plaatst en om onze service te verbeteren.

Champgrand verplicht zich te voldoen aan de wet nr. 78-17 van 6 januari 1978 met betrekking tot informatietechnologie, bestanden en burgerlijke vrijheden en in overeenstemming met deze wet heeft u het recht op toegang, rectificatie en verwijdering van gegevens die u betreffen en om u te verzetten tegen de verwerking ervan.

Wij verbinden ons ertoe uw gegevens niet door te geven aan derden zonder uw toestemming. Voor meer informatie over dit onderwerp kunt u onze algemene verkoopvoorwaarden en onze juridische mededeling raadplegen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen. Klik hiervoor op het avatarpictogram bovenaan het menu, links van uw winkelmandje. Eenmaal in je inloggedeelte klik je op "wachtwoord vergeten". U ontvangt een e-mail met een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Levering

Wat zijn de levertijden?

Levertijden variëren afhankelijk van de leverancier en het gekozen model (standaard of speciaal). Voor speciale bestellingen, zoals Vénerie Le Chameau laarzen, kunnen levertijden enkele weken zijn, omdat de laarzen op maat worden gemaakt.

Bij onze partner Colissimo duurt de levering 48 tot 72 uur zodra je bestelling is verzonden.

Hoe kan ik retourneren?

Vul het retourformulier op de achterkant van je bestelformulier in of haal het retourformulier op bij je klanten. Vul het in en stuur het samen met het nieuwe en onbeschadigde artikel dat je terugstuurt in de originele verpakking, samen met eventuele accessoires, naar het volgende adres:

SARL MF Bottes / Champgrand

4 Route de Saint-Mards

76590 Belmesnil

Frankrijk

U hebt 90 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen. Champgrand zal u terugbetalen of het/de artikel(en) terugsturen zodra we het pakket hebben ontvangen en gecontroleerd.

Houd er rekening mee dat op maat gemaakte artikelen niet kunnen worden terugbetaald of geruild.

Wat zijn de leveringsbeperkingen?

Levertijden worden niet gegarandeerd tijdens soldenperiodes, feestdagen of in geval van overmacht. Voor op maat gemaakte producten gelden andere levertijden.

Bovendien moeten we, om redenen die verband houden met internationale handelsovereenkomsten, de leveringsbeperkingen respecteren die gelden voor speciale producten. Als uw bestelling een product bevat dat niet in uw land kan worden geleverd, zullen wij u hierover informeren.

Wat zijn de verschillende leveringsmethoden?

Champgrand levert uw bestelling met Colissimo, GLS, UPS of DPD.

Hoe voer ik een dienst na verkoop uit?

Om een aanvraag voor een dienst na verkoop in te dienen, hoef je alleen maar een e-mail te sturen naar sav@champgrand.fr met foto's en uitleg. Je ontvangt binnen 24 tot 72 uur een antwoord van onze klantenservice, die je vertelt hoe je verder moet gaan.

Hoe lang duurt het om een aanvraag voor after-sales service te verwerken?

We kunnen je vooraf geen tijdsbestek geven, omdat dit afhangt van de complexiteit van je zaak. We garanderen een antwoord van Champgrand binnen 7 dagen. Voor onze leveranciers kunnen we geen responstijden garanderen. We doen ons uiterste best om je verzoek zo snel mogelijk te behandelen.

Betaling

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

Er zijn verschillende veilige betalingsmethoden beschikbaar voor je bestellingen:

  • Kaart (CB, Visa, American Express, Mastercard ...)
  • Overschrijving
  • Bancontact
  • Paypal
  • Betaling in 3 met Alma (Mogelijkheid om te betalen in 3 termijnen vanaf een aankoop van € 100, met behulp van het "Alma"-systeem)
  • Betaling in meerdere termijnen met PayPal Pay Later
  • Uitgestelde
  • Apple pay

Is mijn betaling veilig?

Of je nu kiest voor betaling met een kaart of met Paypal, je hele betalingsproces is natuurlijk beveiligd met het HTTPS-protocol. Het HTTPS-protocol garandeert volledige bescherming van uw gegevens, die veilig naar ons worden verzonden wanneer u uw betaling doet. Deze beveiliging wordt gegarandeerd door het kleine hangslotje in het browserframe en de URL die begint met "https://".

Bovendien wordt de toegang tot je account gecontroleerd door je gebruikersnaam en wachtwoord, die alleen jij kent.